ביחד ננצח

תוכנית גפ״ן

האם אתם מחנכים המחפשים תוכניות חינוכיות חדשניות כדי לשפר את חווית הלמידה, המיומנויות הרכות של התלמידים, או הגיבוש והחיבור בין הילדים? הגעתם למקום הנכון! אנו ב  Team Dynamics  נרגשים להודיע על כניסתנו כספקי תוכניות חינוכיות במערכת גפן.

 

ב- Team Dynamics, אנו מאמינים בכוחה של הלמידה ההתנסותית לשנות הרגלים, לחזק קשרים ולעצב עתיד טוב יותר. אנו מתמחים במתן פתרונות חינוכיים חדשניים ומרתקים שנועדו לעורר השראה בקרב מורים ותלמידים כאחד. עם מגוון התוכניות הרחב שלנו, אנו מחויבים לסייע למחנכים ליצור חוויות למידה דינמיות ומשפיעות בכיתותיהם ומחצוה להם.

 

מדוע כדאי לבחור Team Dynamics? אנחנו לא עוד ספק; אנחנו השותפים המסורים שלכם בחוויה. הנה מה שמבדיל בינינו:

 

1. תיק תוכניות מגוון: אוסף התוכניות החינוכיות המקיף שלנו מספק מגוון רחב של נושאים, התאמות גיל, טכנולוגיות ומטרות למידה. מדינמיקה קבוצתית, דרך ניהול פרויקטים ועד התפתחות אישית הן למורים והן לתלמידים.

 

 

2. חוויות למידה אינטראקטיביות: אנו מבינים שמעורבות פעילה היא המפתח ללמידה יעילה. התוכניות שלנו משלבות אלמנטים אינטראקטיביים, כולל פעילויות מעשיות, משאבי מולטימדיה ופרויקטים משותפים, כדי להפוך את הלמידה למרגשת ובלתי נשכחת.

 

3. טכנולוגיה מתקדמת: אנחנו עמלים ללא הפסקה לייצר את הפעילויות המתקדמות ביותר בעולם, למצוא את הטכנולוגיות הכי מדליקות ולהטמיע מהרשת העולמית שלנו את המילה האחרונה במשחקים וסימולציות. השילוב הטכנולוגי יוצר עניין רב אצל תלמידים ויוצר חיבור קל ופשוט בין היום יום שלהם לחוויה המשחקית.

 

4. פתרונות הניתנים להתאמה אישית: אנו מכירים בכך שכל מסגרת חינוכית היא ייחודית. לכן אנו מציעים אפשרויות הניתנות להתאמה אישית, ומאפשרות למורים להתאים את התוכניות שלנו לצרכים הספציפיים שלהם ולמטרות הלמידה שלהם. גמישות היא הליבה של מה שאנחנו עושים.

 

מוכנים לקחת את ימי הגיבוש וחוויות הלמידה ההתנסותית שלכם לשלב הבא? הצטרפו לאינספור מחנכים שכבר היו עדים לכוחן הטרנספורמטיבי של תוכניות Team Dynamics.

 

סדנת שטח לנוער - פעילות ODT להעצמה בניית צוות וכיף

סדנת שטח לנוער ODT לקבוצות נוער לחיזוק תחושת מסוגלות אישית, ערך אישי ומנהיגות במתווה שטח.

רציונאל: המפגש עם סביבות חדשות הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית יוצרות סיטואציות מאתגרות המאפשרות לחניכים להפגין מנהיגות, ללמוד את כוחה של קבוצה ולהעצים את הפרט.

לקריאה נוספת על יתרונות סדנת שטח לנוער (odt) לחץ כאן
המאמר שאתם חייבים לקרוא לפני שתתכננו סדנת מנהיגות!

יום ODT (סדנת שטח). – תרגילים מאתגרים בטבע מלווים בעיבוד והפקת תובנות ולקחים. לכוחה של הקבוצה ולבניית הישגים אישיים. פעילות ממוקדת, מנהיגות ושת”פ.

פיתוח מנהיגות
סדנת שטח לנוער

סדנת שטח לנוער - נקודות לדיון:

  • מהי מנהיגות?
  • האם אני יכול להיות מנהיג ? היכן אני מנהיג ? האם ניתן ללמוד להיות מנהיג ?
  • כיצד מתבטאת המנהיגות בשטח?
  • איך בונים חזון?
  • מהו ארגז הכלים של המנהיג?

    לקריאה נוספת על מנהיגות לחץ כאן

מפגש בוקר: תרגילי חימום ושוברי קרח של ODT.

“מים לדויד המלך” – תרגיל בדגש על תיאום קבוצתי. העברת מים בבקבוק בעזרת חבלים בלבד. +עיבוד

“לוח משימות” – תרגיל ODT קלאסי. הקבוצה צריכה לבצע רצף של משימות בסדר מסוים ובזמן קצוב. על הקבוצה מגבלות רבות ומאתגרות.

“חציית הביצה” – תרגיל ODT בו הקבוצה צריכה לחצות שטח בעזרת אביזרים שונים מבלי לגעת בקרקע. +עיבוד

ארוחת צהריים: בהתאם לדרישת הלקוח.

ODT – OUTDOOR TRAINING הינה פעילות אימון חוויתי המתקיימת על פי רוב במתווה אתגר או משחק. הפעילות נועדה לחשוף ולגרות את האלמנטים בהתנהלות הקבוצה והפרט שעליהם בוחר הארגון לשים דגש ועל ידי כך לאפשר למידה קבוצתית ואישית מתוך התנסות. בהמשך לכל תרגיל או משימה מתבצע עיבוד של החוויה על ידי מנחה מקצועי ללמידה התנסותית (ODT) הכוללת עיבוד וניתוח של החוויה העולה מהפעילות; התבוננות מעמיקה יותר על המשמעויות של התנהגות מסוג זה על הסביבה היום יומית ולבסוף הסקת מסקנות והעלאת אפשרויות להתמודדות עם האתגר הבא.

  •  
הפקת יום כיף לעובדים

סדנת שטח לנוער ייחודית ביותר בה תצטרך הקבוצה לבנות בית בגובה 2 מטר בעזרת תוכניות אדריכליות מקצועיות. את הבית בונים ממקלות באורכים שונים, אזיקונים וחבל כפיתה. + עיבוד מעמיק.

את “פרויקט המקלות” רצוי לצלם בוידאו ולהקרין אח”כ ע”מ שחברי הקבוצה יוכלו לראות את עצמם בתהליך.

נושאים לדוגמא בסדנאות מנהלים וסדנאות שטח (ODT):

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם