פעילויות ODT, סדנאות שטח וסדנאות מנהלים

איך תדעו מהו השינוי הנדרש בדיוק עבורכם כדי לבצע קפיצת מדרגה?
זרוע הפיתוח הארגוני של TEAM DYNAMICS מציעה לכם כלים חווייתיים שיתנו לכם ערך ארגוני גם אחרי שהפעילות מסתיימת…

אנו מציעים לכם מגוון נקודות עצירה מבוססות משחק וחוויה. הפעילויות הסדנאיות יאפשרו לכם לבחון ולהתבונן את בדפוסי העשייה שלכם כמנהלים וכצוותים וללמוד כיצד לנוע בצורה אפקטיבית ויעילה יותר אל עבר ארגון בעל חוסן גבוה

פעילויות ODT, סדנאות שטח וסדנאות מנהלים

אנחנו מאמינים – למידה דרך חוויה והתנסות, מאפשרת להגיע לתובנות חדשות ועמוקות כבסיס לתוכנית התפתחות ארגונית, מקצועית, ואישית. 

גיבוש הוא מילת מטרייה שמכסה תחום רחב של תוכן. אנחנו יורדים לפרטים כדי להבין מה אתם צריכים ורוצים באמת.
פעילות חווייתית לפיתוח צוות היא הרבה מעבר למשחק מגניב ויום כיף צוותי; נדרשת הבנייה מדויקת של המשחק לפי המטרות המקצועיות שהלקוחות שלנו מבקשים להשיג בעזרתו,  והנחייה מקצועית אשר מזהה את הדינמיקה בפעולה, ומאפשרת למשתתפים לקיים שיח משמעותי ופתוח.                     
כדי שניתן לכם מקסימום אימפקט – הזרוע המקצועית היא זו שמכתיבה את הניואנסים- גם מבחינת הפעילות הנכונה וגם מבחינת הדגשים שבתוכה.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

ARCHIPELAGO

חוויה עוצמתית מהנה ומטלטלת כאחד. ממשלתכם רכשה במחיר גבוה במיוחד שרשרת איים אקזוטיים באוקיינוס השקט. יצאתם בחמש ספינות עמוסות ציוד וטכנולוגיה על כל ספינה צוות מקצועי המתמחה בתחום טכנולוגי מסוים. כל ספינה נחתה על אי והחלה בהקמת תשתית ארגונית וטכנולוגית. המטרה פיתוח האיים והפיכתם לגן עדן עלי אדמות ולכלכלה עוצמתית וחדשנית.

MEGA GAME SHOW

פעילות קצבית בהנחיה אנרגטית, המשלבת חידות בנושאים שונים.
משחקים ומשחקונים בהם המשתתפים שרים, רוקדים, מתחרים ביניהם ובעיקר- צוחקים מלא! תוכן בהתאמה אישית למגוון קהלים, אירועים וכנסים!

BEFORE MARS

לרשום כאן משהו אחר - - - פעילות קצבית בהנחיה אנרגטית, המשלבת חידות בנושאים שונים.
משחקים ומשחקונים בהם המשתתפים שרים, רוקדים, מתחרים ביניהם ובעיקר- צוחקים מלא! תוכן בהתאמה אישית למגוון קהלים, אירועים וכנסים!

ODT DYNAMICS

לרשום כאן משהו אחר - - - חוויה עוצמתית מהנה ומטלטלת כאחד. ממשלתכם רכשה במחיר גבוה במיוחד שרשרת איים אקזוטיים באוקיינוס השקט. יצאתם בחמש ספינות עמוסות ציוד וטכנולוגיה על כל ספינה צוות מקצועי המתמחה בתחום טכנולוגי מסוים. כל ספינה נחתה על אי והחלה בהקמת תשתית ארגונית וטכנולוגית. המטרה פיתוח האיים והפיכתם לגן עדן עלי אדמות ולכלכלה עוצמתית וחדשנית.

MOON & BACK

אנו מאתגרים אתכם להשתמש בחומרים פשוטים ובסיסיים כדי ליצור את גרסתכם לרקטת “אפולו 11“, אשר תמריא בעזרת מערכת דחיסת מים (!) ותשלח את דמיונכם למסע בין כוכבי! הפרויקט טומן בחובו רמות שונות של פתרון בעיות וארבע משימות מרכזיות: סרטון היסטורי קצר ותדריך על הפרויקט, בניית הרקטה, קפסולת הביצונאוט ולבסוף – השיגור!

שלבים בבניית סדנת מנהלים או פעילות ODT

שלב א’ – לבניית פעילות ODT או סדנת מנהלים – שיחת תיאום והכנה לבירור הצורך והגדרת מטרות.

שלב ב’ – לבניית פעילות ODT או סדנת מנהלים -עיצוב הרעיון המנחה ותכנון יעדים מול משימות.

שלב ג’ – לבניית פעילות ODT או סדנת מנהלים – פעילות שהותאמה במיוחד לחברה בשיתוף צוות החברה ומדריכים מקצועיים, מוסמכים ומנוסים.

נקודות העצירה שלנו

סימולציות ופעילויות דינמיות המצריכות מהמשתתפים לעבוד ביחד על פתרון בעיות,חושפות את "מערכת ההפעלה הפנימית" של המנהלים והצוותים. לצד כל אחת מהפעילויות, עיבוד קבוצתי מונחה המגבש את התובנות שעולות מהמשתתפים-  הן ברמת ה ״כאן ועכשיו״ והן ברמת האופק הניהולי.

מדוע דווקא דרך משחק והתנסות

כולם יודעים שעבודת צוות, מנהיגות, תקשורת ושיתוף פעולה חשובים להצלחת הארגון. הרוב המכריע של אנשים שאיתם אנו משוחחים לפני הפעילויות, מאמינים שהאופן שבו הם עובדים ומתנהלים בארגון הוא אות ומופת למיומנויות אלה. שלא כמו בשיחה, דרך משחק ולמידה התנסותית למשתתפים יש הזדמנות לתפוס את עצמם בשעת מעשה, לנהל שיח פתוח בסביבה לא מאיימת וחסרת השלכות, ולתרגל את הרגעים שבהם המיומנויות החשובות הללו עומדות למבחן בסביבה דינמית ומורכבת.

עבור צוותים, דרך שיחה על ההתנהלות והתוצאות של הסימולציה או המשחק, ניתן לשוחח בצורה עקיפה או ישירה על נושאים כואבים או כאלה שנתפסים כמעכבי צמיחה.

אנחנו מביאים איתנו

הכרות והבנת עומק בתחום הלמידה והרווחה הארגונית המבוססת על עבודה של למעלה מעשור עם חברות מגוונות בשוק הישראלי והגלובלי, בפיתוח ובהנחיה של תכנים ומוצרים מסוגים שונים שמטרתם אחת- לחזק את מכפלת הכוח הקבוצתית!

רוצים לדעת קצת יותר?

ODT – OUTDOOR TRAINING הינה פעילות אימון חוויתי המתקיימת על פי רוב במתווה אתגר או משחק. הפעילות נועדה לחשוף ולגרות את האלמנטים בהתנהלות הקבוצה והפרט שעליהם בוחר הארגון לשים דגש ועל ידי כך לאפשר למידה קבוצתית ואישית מתוך התנסות. בהמשך לכל תרגיל או משימה מתבצע עיבוד של החוויה על ידי מנחה מקצועי ללמידה התנסותית (ODT) הכוללת עיבוד וניתוח של החוויה העולה מהפעילות; התבוננות מעמיקה יותר על המשמעויות של התנהגות מסוג זה על הסביבה היום יומית ולבסוף הסקת מסקנות והעלאת אפשרויות להתמודדות עם האתגר הבא.

נושאים לדוגמא בסדנאות מנהלים וסדנאות שטח (ODT):

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

קצת לקרוא

מה הן סדנאות מנהלים מוצלחות?

חברות בדרך כלל משתמשות ביתרונותיהן של סדנאות מנהלים כדי להכין מנהלים לתפקידי מנהיגות, כמו גם לעזור למנהלים קיימים לפתח את כישוריהם עוד יותר. פריסת תוכנית סדנת מנהלים לשימוש בכל חברה כרוכה בניתוח צרכים, עיצוב תכנית לימודים, פיתוח חומרים, יישום לוח הזמנים והערכת השימוש. באופן אידיאלי, ההחזר על ההשקעה מצדיק פיתוח נוסף. סדנאות לפיתוח מנהלים מבטיחות שלמנהיגי החברה יהיו את הכישורים והידע הנכונים לביסוס יוזמות אסטרטגיות. לאחר מכן, העובדים יכולים לייצר מוצרים ושירותים איכותיים, מה שהופך את החברה לתחרותית בכלכלה העולמית.

על פי אילו מאפיינים לבחור סדנאות מנהלים?

העריכו את המנהלים שלכם כדי לזהות פערים בביצועים בכישורי המנהיגות הניהולית שלהם. באמצעות ראיונות, קבוצות מיקוד וסקרים, גלו עד כמה המנהלים הקיימים שלכם מרגישים מוטיבציה להוביל את הארגון. קבעו אם למנהלים יש את הידע הדרוש כדי לבנות צוותים, לנהל קונפליקטים ולקבוע יעדים אסטרטגיים.

כדי לבחור סדנאות מנהלים מתאימות כתבו יעדי למידה הכרחיים. סדנה טיפוסית מכינה את המנהלים להשתמש ביעילות בכישורם שלהם, לאמן עובדים לייצר תוצאות, להקשיב ביעילות, לבנות מערכות יחסים ולהשפיע על אחרים ליצור ולחזק ערכי תאגיד בכל רמה של החברה שלכם. עודדו מנהלים ליצור תוכניות פיתוח אישיות המתואמות ליעדים האסטרטגיים העסקיים.

ערך מוסף - סדנאות לפיתוח מיומנויות ניהוליות

אם אתם עומדים להעביר סדנאות מנהלים בעבודה או בארגון, תמיד יהיה חשוב להוסיף ערך מוסף כדי ליצור עניין. זה יכול להתבטא באוכל טוב כמו מאפים וארוחות מפנקות, אבל אפשר למצוא גם מנחים שמנחים סדנאות בליווי משחקי צוות, שיעורים ויזואליים בעזרים שונים ועוד. כדי לוודא שהמנהלים שלכם ישתפו פעולה ובאמת ירוויחו מסדנאות כאלה שוב בעתיד, חשוב לארח סדנת מנהיגות חווייתית. כאשר הסדנה היא חווייתית, המנהלים ירצו להמשיך לקבל מידע בצורה זו.

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים למנחה מקצועי שיערוך סדנאות מנהלים חווייתיות בארגון שלכם, זה הזמן לבדוק את מגוון הסדנאות של Team Dynamics, אשר יצרו עבורכם מגוון ימי גיבוש לעובדים, פעילויות צוות וסדנאות מעשירות עבור העובדים והמנהלים. כאשר סדנאות המועברות על ידי Team Dynamics הן יוצאות דופן ובלתי נשכחות, צרו קשר עוד היום ולא תצטערו!

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.