סדנת שירות ODT או IDT

בסדנה זו ינתחו המשתתפים את הסטנדרט השירותי של הארגון בו הם חברים. כמו כן ימצאו דרכים לשפר וליעל את השירות, האמון והתקשרות למקבל השירות. סדנה זו מתאימה לנושא השירות הפנימי והחיצוני (לקוחות חיצוניים ולקוחות פנימיים).

 

מטרות הפעילות:

  • לראות את “האחר” .
  • תקשורת אפקטיבית עם הפנים לשירות.
  • שיקוף וניתוח של התנהגויות אישיות.
  • מציאת דרכים אפשריות לשיפור הממשק עם הלקוח מתוך ניתוח סיטואציות שירותיות. (לדוגמא: כיצד בונים אמון עם הלקוח?)
  • כיף.
  • מתאם גישה: פעילות זוגות בה כל אחד מהמשתתפים מתאר לצד השני אירועים דומים בגישות שונות. התרגיל מונחה ומכוון על ידי המנחה בשטח.
  • כיוונים ועיבוד – תאר את דרגות האנרגיה באופנים השונים של התיאור מהם היתרונות של שינויי גישה? מהן האסטרטגיות המתאים לעשות זאת?
  • סנאפ-קלאפ-טאפ: תרגיל מורכב ומאתגר בתחום יצירת אמון ותקשורת הבנה מעמיקה יותר של הרגשות העולים אצל הנבדק. במהלך התרגיל יצטרך חלק מהצוות להנחות את חלקו האחר בביצוע משימה בעיניים עצומות.
  • כיוונים ועיבוד – האם התקשורת שאני מספק לנבדק היא חלק מהשירות שאני נותן לו? מה התחושה של מקבל השירות? מה קורה בזמן משבר אמון בין נותן השירות למקבל השירות?
  • פעילות ניתוח סצנות שירות מעולם הקולנוע: (פעילות עיקרית) צפייה וניתוח של מספר סצנות מתוך סרטים מפורסמים העוסקים בשירות. הסצנות נבחרו על ידי מומחה מקומי בתחום הקולנוע לפי קריטריונים שונים.

ניתן לקיים את הסדנה באולם (IDT) בחוץ (ODT) או כסדנה משולבת.

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר

האתר נבנה ועוצב ע”י אדאקטיב