ביחד ננצח

פעילויות שטח ODT לבתי ספר בדגש ערכי

מטרת הפעילות: גיבוש דרך ערכים ועשייה ,תקשורת בין-אישית, תיכנון וביצוע משימות, חשיבה יצירתית והמון צחוק והנאה.

מיקום: פעילות ODT בהתאם לדרישות הלקוח. פארק מתקנים המעמידים את התלמידים בפני סיטואציות מעניינות ומורכבות. אנו מקפידים לערוך עיבוד לאחר כל פעילות על מנת למצות את הלמידה.

הערות מיוחדות: הפעילות מתאימה ונגישה גם לאנשים בעלי מוגבלויות גופניות. נסיונינו בתחום העבודה עם אנשים עם מוגבלויות עשיר ומגוון.

פעילות מגבשת

תוכנית גפ״ן

האם אתם מחנכים המחפשים תוכניות חינוכיות חדשניות כדי לשפר את חווית הלמידה, המיומנויות הרכות של התלמידים, או הגיבוש והחיבור בין הילדים? הגעתם למקום הנכון! אנו ב  Team Dynamics  נרגשים להודיע על כניסתנו כספקי תוכניות חינוכיות במערכת גפן.

 

ב- Team Dynamics, אנו מאמינים בכוחה של הלמידה ההתנסותית לשנות הרגלים, לחזק קשרים ולעצב עתיד טוב יותר. אנו מתמחים במתן פתרונות חינוכיים חדשניים ומרתקים שנועדו לעורר השראה בקרב מורים ותלמידים כאחד. עם מגוון התוכניות הרחב שלנו, אנו מחויבים לסייע למחנכים ליצור חוויות למידה דינמיות ומשפיעות בכיתותיהם ומחצוה להם.

 

מדוע כדאי לבחור Team Dynamics? אנחנו לא עוד ספק; אנחנו השותפים המסורים שלכם בחוויה. הנה מה שמבדיל בינינו:

 

1. תיק תוכניות מגוון: אוסף התוכניות החינוכיות המקיף שלנו מספק מגוון רחב של נושאים, התאמות גיל, טכנולוגיות ומטרות למידה. מדינמיקה קבוצתית, דרך ניהול פרויקטים ועד התפתחות אישית הן למורים והן לתלמידים.

 

 

2. חוויות למידה אינטראקטיביות: אנו מבינים שמעורבות פעילה היא המפתח ללמידה יעילה. התוכניות שלנו משלבות אלמנטים אינטראקטיביים, כולל פעילויות מעשיות, משאבי מולטימדיה ופרויקטים משותפים, כדי להפוך את הלמידה למרגשת ובלתי נשכחת.

 

3. טכנולוגיה מתקדמת: אנחנו עמלים ללא הפסקה לייצר את הפעילויות המתקדמות ביותר בעולם, למצוא את הטכנולוגיות הכי מדליקות ולהטמיע מהרשת העולמית שלנו את המילה האחרונה במשחקים וסימולציות. השילוב הטכנולוגי יוצר עניין רב אצל תלמידים ויוצר חיבור קל ופשוט בין היום יום שלהם לחוויה המשחקית.

 

4. פתרונות הניתנים להתאמה אישית: אנו מכירים בכך שכל מסגרת חינוכית היא ייחודית. לכן אנו מציעים אפשרויות הניתנות להתאמה אישית, ומאפשרות למורים להתאים את התוכניות שלנו לצרכים הספציפיים שלהם ולמטרות הלמידה שלהם. גמישות היא הליבה של מה שאנחנו עושים.

 

מוכנים לקחת את ימי הגיבוש וחוויות הלמידה ההתנסותית שלכם לשלב הבא? הצטרפו לאינספור מחנכים שכבר היו עדים לכוחן הטרנספורמטיבי של תוכניות Team Dynamics.

 

מעבר רשת חשמל odt

הקבוצה כולה צריכה לעבור מצד אחד של הרשת לצידה השני.
למשימה מגבלות והגדרות לא קלות!,
(המשימה מעודדת עבודת צוות, חשיבה משותפת, ועזרה הדדית. )

פעילות על מנהיגות
גיבוש צוות

השבלול

על הקבוצה להניע מוט עץ דרך ספיראלה מבלי לגעת ברצפה, להטות את המוט או לגעת בספיראלה. תרגיל בשיתוף פעולה מנהיגות ותקשורת .

שרברבים

המשימה להעביר מים מנקודה לנקודה מרוחקת , בתוך גלילי פלסטיק הנמצאים בידי האנשים כשמוצבים להם מגבלות רבות.נראה פשוט? לא כל כך…

ימי כיף לעובדים

טרזן

על כל חברי הקבוצה לעבור מעל מכשול דרך האוויר ולנחות על אי המבטחים .
סיום הפעילות כשכל המשתתפים מתייצבים על גבי האי.

ביצת התנינים

על הקבוצה לחצות את ביצת התנינים מצד לצד על גבי מוטות ולבנים. (יש טוויסט קטן שמצריך חשיבה מחוץ לקופסא ומשחק WIN-WIN.)

פעילויות שטח ODT לבתי ספר

מעבר חבל

כל הקבוצה אחוזת ידיים בשורה והמטרה לעבור לצד השני של החבל ללא ניתוק הידיים ומבלי לגעת בחבל.
נשמע לכם פשוט? רחוק מכך…

הנדנדה

על בול עץ תתבקש הקבוצה כולה להתייצב למשך מספר שניות! נראה פשוט לכאורה, בשטח קצת יותר מסובך. (נושאים לשיחה: תקשורת לא מילולית, ריכוז ועבודת צוות, קבלה ונתינה של תמיכה).

ועוד… ועוד… ועוד...

והכל, אבל ממש הכל – נעשה בדרך כיפית, אתגרית ועיניינית, בצחוק ובהומור..

 

נושאים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם