ביחד ננצח

יום כיף לעובדים בצפון

שתפו את הפוסט

על חשיבותו הרבה של יום כיף לעובדים בצפון

אנו מקדישים שנים רבות מחיינו לעבודה. מרביתנו יוצאים אליה בשעות הבוקר המוקדמות ומסיימים אותה בשעות אחר הצהריים ולעיתים גם בשעות הערב המאוחרות. העבודה היא מקור פרנסתינו אך עליה, במקביל, גם לספק לנו את המרחב הנעים והמתאים ואת המקום שנרגיש בו ואליו גם שייכים. בין אם אנו עובדים באותו מקום עבודה במשך שנים ארוכות ובין אם הצטרפנו למסגרת עצמה לפני חודשים בודדים, אין כמו יום כיף לעובדים בצפון כדי “למלא את המצברים”.

פסק זמן ממשימות היום יום

יותר ויותר בעלי עסקים וחברות מבינים את חשיבותו של יום כיף וגיבוש לעובדים. יום כיף לעובדים בצפון כולל מגוון של פעילויות ואטרקציות שונות והוא מאפשר לעובדים ליהנות מפסק זמן של ממש ממקום העבודה וממשימותיהם השונות. יום כיף לעובדים בצפון יכול להתמקד במקום אחד בלבד או לשלב שהות וביקור בכמה אתרים. כך או כך, הוא מביא אתו יתרונות רבים והוא חשוב במיוחד למקומות עבודה בהם ישנם לא מעט עובדים.

מענה מתאים לצרכי המשתתפים

למעוניינים להזמין יום כיף לעובדים בצפון לקבוצות גדולות של עובדים או יום כיף לקבוצות בצפון שהן אינטימיות יותר, מומלץ מאד לפנות לחברות, המתמחות בארגון ובתכנון ימי כייף כאלה. כדי ליהנות מהיתרונות הרבים של יום כזה, חשוב להתאים אותו לצרכי הקבוצה וגם לאופי החברים בה. עובדים צעירים ייהנו מיום כיף תוסס, המתבסס על פעילויות בחוץ, פעילויות שפעמים רבות נחשבות לכאלו שהן מחוץ לקופסא.

עובדים מבוגרים יותר יעדיפו בדרך כלל פעילויות מתונות ורגועות יותר, פעילויות הנערכות במקומות סגורים. לקבוצות גדולות של עובדים יתאימו פעילויות מגבשות, העוזרות לפתח מיומנויות חשובות ולקבוצות קטנות יהיה דגש על האינטימיות שבקבוצה ועל הקשר בין העובדים.

התאמה מדויקת לכל חברה ולכל מסגרת

ימי הכיף מספקים מענה מתאים לכל עובד ולכל מסגרת של עבודה. הם יכולים לקרב בין העובדים עצמם ובין העובדים למקום העבודה. הם מאפשרים לבעלי התפקידים השונים, הבכירים וגם הזוטרים, להכיר טוב יותר זה את זה ולעבוד במשותף כאשר מדובר בפעילויות מגבשות. ניתן לשלב הפעלות מסוגים שונים, סדנאות מיוחדות וכמובן גם טיולים רגליים במקומות שונים בצפון, לצד טבע עוצר נשימה ורוגע שתורם לאווירה. כך או כך, כדאי לתכנן את יום הכיף הזה בקפידה ולפנות כאמור לכתובת הנכונה.

למתלבטים באיזו חברה לבחור, מומלץ מאד לבחון את הפעילויות המוצעות על ידה, את ניסיונה ואת יכולתה לספק את המענה המדויק ללקוח. רוצים להזמין עבור העובדים שלכם יום כיף המתמקד כולו בצפון הרחוק? טים דיינמיקס היא המקום הנכון להיעזר בשירותיו. החברה מתמחה בתכנון ובארגון יום כיף לחברות, ימי גיבוש וסדנאות לעובדים.

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם