ביחד ננצח

מרוץ העיר המטורף – Dynamix City

שתפו את הפוסט

בואו לחוות את אילת מחדש בפעילות “דיינמיקס סיטי” – מרוץ העיר המטורף.

“דיינמיקס סיטי” – מרוץ העיר המטורף הינה פעילות טכנולוגית חדשנית המשוחקת באמצעו אפליקציה ייעודית בטלפון החכם השולחת את המשתתפים לחוות את העיר במהלכה של תחרות מטריפה, ומזמנת שלל חוויות וטעמים מקומיים.

בואו לחוות את העיר אילת כמו שלא חוויתם אותם מעולם דרך פעילות “דיינמיקס סיטי” – מרוץ העיר המטורף. מדובר בפעילות טכנולוגית חדשנית המשוחקת באמצעו אפליקציה ייעודית בטלפון החכם ושולחת את המשתתפים לחוות את העיר דרך תחרות מטריפה, ומזמנת שלל חוויות וטעמים מקומיים.

אילת הינה עיר התיירות הדרומית בישראל ושוכנת בסמוך לים האדום. מזג האוויר נעים כמעט כל השנה וניתן לחקור את העיר בפעילות ממריצה, תחרותית ומגבשת. קבוצות פרטיות ועסקיות רבות מגיעות לאילת לנופשים משותפים בכדי לחוות אווירה של ניתוק מהיום יום ולהנות משלל האופציות בעיר: מלונות ברמות שונות בכדי להתאים לצרכי הלנים, נופים מדהימים של הים האדום אל מול הר אילת והרי אדום, שמורות טבע וצפרות, חופים, רוגע, מסיבות, מסעדות, אטרקציות מגוונות וממריצות דם ועוד. בגלל כל אלא ובגלל שכל השנה בעיר שוכנים תיירים ישראלים ומחו”ל העיר אילת מהווה מגרש מצוין לפעילות ״דיינמיקס סיטי״.

״דיינמיקס סיטי״ – מרוץ העיר המטורף הינה פעילות עירונית מטריפה פרי יצירתו של נדן צור, מנכ”ל טים דיינמיקס. הפעילות לוקחת  את אזור הטיילת, חוף הים, אזור המלונות ואזור הקניון כשטח משחק. אפליקציה ייעודית בטלפון החכם מציגה למשתתפים מעל ל50 משימות ושאלות, מהן הקבוצות בוחרות אילו מתאימות להם. מפה של אזור המשחק מחולקת בתחילת הפעילות ודרכה הקבוצות מנווטות, מתחרות, פוגשות, פותרות משימות ולבסוף אחת מנצחת. עושר המשימות והחידות ב״דיינמיקס סיטי״ הינו ייחודי, זאת בכדי לתת לכל קבוצה מגוון ולהתאים לקהלים רבים ככל האפשר.

בנק המשימות והחידות רחב במיוחד ויכול לכלול משימות וחידות בהתאמה ייחודית לקבוצה המשחקת. אנחנו בטים דיינמיקס ממליצים להוסיף כמה חידות או משימות הקשורות קשר ישיר לקבוצה בכדי ליחד ולהתאים את המשחק ספציפית לקבוצה המשחקת. התאמה זו מעלה את המוטיבציה, מגבשת את  המשתתפים ומגבירה את התחרות.

לסיכום, אילת השופעת האטרקציות ופעילויות בשטחה הינה מיקום מעולה ליום גיבוש יחיד, או אירוע גיבוש של כמה לילות. ״דיינמיקס סיטי״ – מרוץ העיר המטורף מעניקה למשתתפים חוייה ייחודית ומרתקת המשלבת שלל אטרקציות מקומיות בכדי לתת למשתתפים משחק יחיד במינו.

מחפשים פעילות פנים לגיבוש לעובדי באילת?

מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשמוע על מגוון רחב של פעילויות יום גיבוש לעובדים באילת, ימי גיבוש לצוות באילת, אירועים באילת וכנסים באילת. אנחנו בטים דיינמיקס נשמח להיות חלק מהאירוע שלכם ולדאוג להכניס תוכן טכנולוגי, איכותי ומותאם לכל פעילות!

מרוץ העיר המטורף

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו.

שתפו את הפוסט

כדאי לקרוא

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים

סדנת גיבוש למנהלים בשנים האחרונות בעידן מודרני ומתקדם, אי אפשר לנהל ארגון או עסק בלי לפתוח את הראש ולראות מה

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף, זה מה שאנחנו עושים בתור אשים מבוגרים אנחנו יכולים לשכוח בקלות, כמה זה כיף סתם, לשחק האחד

הפקת אירועי גיבוש

הפקת אירועי גיבוש

כולם יודעים שחשוב להשקיע מאמצים עבור הפקת אירועי גיבוש, אבל אנחנו יודעים הרי, שלא תמיד יש לחברה או לארגון את

פעילות לצוות

פעילות לצוות

יש מחקרים רבים שעוסקים בקשר בין עובד למקום העבודה שלו ועל טכניקות שונות שמטרתן אחת: להצליח ולהעמיק את הקשר, ליצור

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים – כך תטעינו את רמת המוטיבציה אנחנו יודעים, זה לא קל לשמור על עובדים טובים נכון? לפעמים

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים

אתם מכירים את הסיטואציה, אתם מגיעים בכל יום מחדש ובכל בוקר מחדש למשרד. מכינים קפה, מתיישבים בכסא ומתחילים ביום העבודה.

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה

יום כיף לחברה – מהנה, מאתגר ויצירתי כולנו מתעוררים למציאות היומיומית שבה אנחנו עבדים לזמן. יום עבודה, הביתה, לימודים, משפחה.

פוסטים נוספים

הפעלות עובדים

הפעלות עובדים

כל מנהל יודע היטב כי התפקיד שלו הוא להצליח לגייס את העובדים כדי להביא לתוצרים איכותיים, אשר יקדמו את הארגון והחברה צעד נוסף קדימה. התפקיד

להמשך קריאה
גיבוש צוות מנהלים

גיבוש צוות מנהלים

אם בעבר היינו רגילים לראות ו/או לחוות ימי גיבוש צוות מנהלים רק בחברות וארגונים גדולים במיוחד הרי שכיום גם בעסקים קטנים ובינוניים אנו רואים לא

להמשך קריאה
גיבוש צוות עובדים

גיבוש צוות עובדים

יום גיבוש לעובדים נועדו לספק הפסקה משגרת היומיום ולתת להם קצת זמן להירגע. הם גם מספקים הזדמנות לחברה להראות את הערכתם לעבודתם. ארגונים מסוימים משתמשים

להמשך קריאה

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים וקבלו בחינם את חוברת הפעילויות שלנו

מחפשים פעילות לעובדים?

השאירו פרטים ותנו לנו לייצר לכם יום מושלם!

קיבלנו את פנייתכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם