Menu

Out & About  – משחק המינגלינג

מספר משתתפים: 10-300

מיקום: מקום פתוח או סגור            משך הפעילות: עד 30 דקות

Out & About היא אפליקציה המאפשרת הגברת השתתפות ומעורבות במפגשים מסוגים שונים – החל מישיבות ודיונים, דרך כנסים ועד התנדבויות בקהילה. הזמנה נשלחת לכל אחד מהמשתתפים ובה בקשה לכתוב שני דברים:  

  • רמז על עצמי, למשל – פרטים מזהים חיצוניים/ משהו שאף אחד לא יודע עליי/ תחומי עניין אקזוטי וכו’. (ניתן לשלב תמונות או סרטוני וידאו)
  • שאלה על עצמי/ נושא שמעניין אותי בכנס/ משהו על העסק שלי וכו’. כל התשובות נאספות לתוך משחק אחד. קישור למשחק נשלח לכל המשתתפים.

במפגש, תגי השם מכילים קוד QR ספציפי. המשחק נפתח ומופיעים הרמזים של כל המשתתפים. על המשתתפים לפענח רמז ולהגיע אל האדם הנכון, ואז נפתחת השאלה שתשובה עליה מזכה בנקודות. מנצח הוא המשתתף שצבר את סכום הנקודות הגדול ביותר – שפגש הכי הרבה אנשים וענה נכון על השאלות לאחר היכרות איתם.

פרסים אפשריים למנצחים – תשורות למיניהן, לעלות בסוף הכנס ולהציג את עצמו/העסק/החברה, השתלבות בתכנון המפגש הבא, וכו’ כיד הדמיון.

 

יתרונות:

  • חיבור מוקדם למפגש
  • עניין אישי
  • שבירת קרח
  • מעקב שוטף בכל רגע נתון אחרי התקדמות המשחק
  • הכנסת נושאים חשובים למארגנים
  • אפשרות לפרסים
  • תכני המשחק ואופיו גמישים וניתנים לשינוי לפי סוג האוכלוסייה וסוג המפגש.

בפעילות לכנסים  יתבקש כל משתתף:

  1. לשלוח תמונת ילדות
  2. להכניס שאלה אישית.

נקודות עניין ומוקדי דיון ומשחק:

  • בחלקו העיקרי של המשחק יסרקו המשתתפים תגי שם זו של זו ישאלו ויענו על שאלות הקשורות לתחום העיסוק שלהם, להעדפות שלהן ולחוויות שלהן בתור מנהלות רווחה (ניקוד נמוך).
  • כמו כן על גבי שולחנות מרכזיים יופיעו QR Codes הפותחים שאלות המתייחסות לנושאי דיון כלליים אחרים. השולחנות יחולקו לנושאים הקשורים לעולם התוכן של הרווחה וניהול משאבי האנוש (ניקוד גבוה). לדוגמא: שולחן א’ יעסוק רק בנושאים הקשורים לרווחת העובד; שולחן ב’ יעסוק בתנאי פרישה וכו…
  • Action Items (אופציה) –
    • אם רוצים לחלק מתנות כלשהן למשתתפים ניתן לשים אותן בקופסא עם מדבקת QR. ברגע שסורקים את הפריטים יפתחו משימות הדורשות מהמשתתפים ליצור משהו עם הפריטים השונים, לצלם ולתעד
    • ניתן לשים בקופסאות חלקים שונים מפאזל גדול (לגו\גלגלי שיניים – משתתפים שמקבלים את חלקם בפאזל תורמים משהו לתמונה הגדולה.

לאורך כל המשחק נקרין על גבי מסך ענק את תוצאות המשחק העדכניות (אך ורק את ההתקדמות אך לא את הניקוד עצמו).

טכנולוגיית המשחק שלנו מאפשרת לנהל משחקים ארגוניים מורכבים בכל סדרי הגודל: החל מרמת העובד הבודד, דרך מגוון רמות הארגון ועד לכלל הארגון על כל שלוחותיו.

חוויית הלמידה שעוברת משחוק באופן זה, הופכת לאינטראקטיבית וגלובאלית, ומאפשרת מעקב אחר תהליכים פנים ארגוניים ותהליכים בתחום השירות אל מול הלקוח.

הטכנולוגיה היא מודולארית באופייה ולכן מאפשרת גמישות רבה בתוכן שהיא מציעה ובאופן יישומו:

  • מדיה – ניתן להטמיע בצורה אינטראקטיבית בתהליך קטעי קול, וידיאו, תמונות, קבצים, דפי אינטרנט וכו’.
  • זמן
    • ניתן לדמות לחץ זמן למענה או לביצוע משימה על ידי תיחום בזמן למתן תשובה או מילוי המשימה.
    • ניתן לתזמן משימות לתאריכים ושעות מסוימים.
    • אורך הפעילות יכול להשתנות מדקות ספורות ועד לשבועות ואף יותר.
  • כלי עזר – הטכנולוגיה מאפשרת השלמה של תוכן מעשי עבור התוכן העיוני שנלמד בהכשרה.
  • ניתן ליצור שאלונים, סקרים ומבחני רב ברירה – אינטראקטיביים, עם כלל אפשרויות המדיה ועם ציון אוטומטי מיידי, בשפות שונות.
  • תרחישים
    • סטנדרטי – מילוי משימות ברמות ביצוע שונות עם סף עובר/לא עובר.
    • מתגלגל – לפעולות של העובד יש השלכה על התוצאה. יצירה הדמייה של שיחה עם לקוח – תשובות שגויות יגררו תגובות שליליות וידרשו פעולות תיקון. תשובות נכונות יקדמו את התהליך.
  • אסטרטגיה – ניתן ליצור תרחישים מורכבים שעבורם נדרש העובד או היחידה לתכנן לטווח הארוך ולקבל החלטות בהתאם. מימוש התכנון מתבצע באופן אינטראקטיבי עם משוב מיידי ודרישות לתכנון מחדש לאור כשלים או טעויות.
  • תרבות ארגונית – ניתן לממש דרך הטכנולוגיה מצבים הדורשים תחרות, הישגיות ושיתוף פעולה בהתאם לאופן המשימות הנדרשות מן הארגון.
  • הערכה – מגנוני ניקוד שונים המאפשרים צבירה או איבוד של נקודות, מעקב אחר התקדמות או נסיגה בתהליך, גלגלי הצלה ורמזים, רמות נסיון שונות וכל שילוב ביניהם.

אנו מאמינים כי חוויית השימוש צריכה להיות מהנה כדי שתעודד השתתפות ומחויבות, ולכן אנו בונים אותה כך – למידה התנסותית חיובית!

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר

האתר נבנה ועוצב ע”י אדאקטיב